Fraktbetingelser

HVA KOSTER FRAKTEN?

Hos oss får du gratis frakt på alle bestillinger over kr. 4 000,- ink.mva / 3 200,- eks.mva, uansett størrelsen på ordren din.

Ved bestillinger under 4 000,- har vi en fast takst på kr. 99,- ink.mva

Dersom ikke annet er avtalt sendes pakken med Postnord MyPack Collect til ditt nærmeste utleveringssted.

Det tilkommer ingen tollavgift på varene fra oss.

BETALING

Alle priser er oppgitt i norske kroner ink.mva.

Sikker betaling utføres gjennom Nets Easy Checkout.

Betaling blir trukket når mottatt ordre er sendt.

NÅR KOMMER BESTILLINGEN MIN?

Alle bestillinger sendes fra vårt lager som regel etter 1 til 3 hverdager. Utsolgte varer sendes straks de kommer til lager.

Leveringstid til deg som kunde er deretter 1-5 dager avhengig av hvor i landet du bor.

HVOR ER PAKKEN MIN?

Spor pakken din for å se hvor den befinner seg. Oppgi sporingsnummer som er sendt pr. sms og e-post ved fullførsel av ordren.

Har du ikke mottatt sporingsnummer i din leveringsmail så er bestillingen din sendt direkte hjem til postkassen. Ta kontakt så finner vi frem sporingsnummer.

Send oss gjerne en epost på nettbutikk@fjordsupply.no

HVORDAN VET JEG NÅR PAKKEN MIN HAR KOMMET TIL UTLEVERINGSSTEDET?

Du får en epost/ sms til eposten/ mobilnummeret du oppga i din bestilling med informasjon om hvor pakken din kan hentes samt ditt referansenummer. Bruk referansenummeret for å hente ut pakken. Du må alltid legitimere deg ved henting av pakker. Det er kun personen som har foretatt bestillingen som kan hente pakken.

Sporingsnummeret som du fikk i ditt leveringsbekreftelsesmail kan du også bruke for å spore pakken på Postnord.no

BURDE PAKKEN DIN HA ANKOMMET UTLEVERINGSSTEDET, MEN DU HAR IKKE FÅTT NOEN EPOST/SMS?

Ikke noe problem, årsaken til dette er som oftest at mobilnummeret er feilskrevet i forbindelse med bestillingen. Benytt sporingsnummeret for å hente pakken. Dette nummeret er oppgitt i din leveringsbekreftelsesmail.

ER PAKKEN DIN SKADET?

Er pakken og/eller innholdet skadet når du henter den, må du melde fra om dette direkte på utleveringsstedet. Personalet på utleveringsstedet hjelper deg med hvordan du skal håndtere dette.

JEG HAR IKKE HENTET PAKKEN MIN - HVA SKJER DA?

Dersom kjøperen unnlater å hente bestilte varer, belaster Fjord Supply kjøper med et gebyr, dvs retur- og ekspedisjonskostnader (kr 350,-) samt påløpte renter og gebyr ved fakturakjøp. Gebyret skal maksimalt dekke selgerens faktiske utlegg for å levere varen til kjøperen. Et slikt gebyr kan ikke belastes kjøpere under 18 år.