Kjøpsvilkår

HVA KOSTER FRAKTEN?

Hos oss får du fri frakt over 3200,- eks. mva. (4000 ink.mva), uansett størrelsen på ordren din.

Vi har fastpris på frakt til 158,00 eks. mva (197,50 inkl. mva.), med unntak på mineralstein. Mineralstein har egne satser, etter antall kg og hvor i landet det skal sendes.

Det tilkommer ingen tollavgift på varene fra oss.

På mineralstein som sendes til postnr. 7500 kommer det et tillegg på 1000,- eks. mva.

BETALING

Pris er oppgitt i NOK (varene kan vises enten med eller uten 25% mva). Alle transaksjoner gjennomføres i Norske Kroner.

Sikker betaling utføres gjennom Dintero checkout.

Pengene blir trukket når mottatt ordre er godkjent.

NÅR KOMMER MIN BESTILLING?

Alle bestillinger sendes fra vårt lager i løpet av 1 til 2 dager. Leveringstid til deg som kunde er deretter 1-4 dager avhengig av hvor i landet du bor.

HVOR ER PAKKEN MIN?

Spor pakken din for å se hvor den befinner seg. Oppgi ordrenummer og e-postadressen som er registrert på ordren.

Har du ikke mottatt kollinummer i din leveringsmail så er bestillingen din sendt direkte hjem til postkassen din og kan derfor ikke spores.

HVORDAN VET JEG NÅR PAKKEN MIN HAR KOMMET TIL UTLEVERINGSSTEDET MITT?

Du får en sms til mobilnummeret du oppga i din bestilling med informasjon om hvor pakken din kan hentes samt ditt referansenummer. Bruk referansenummeret for å hente ut pakken. Du må alltid legitimere deg ved henting av pakker. Det er kun personen som har foretatt bestillingen som kan hente pakken.

Kollinummeret som du fikk i ditt leveringsbekreftelsesmail kan du også bruke for å spore pakken på Postens hjemmeside.

BURDE PAKKEN DIN HA ANKOMMET UTLEVERINGSSTEDET, MEN DU HAR IKKE FÅTT NOEN SMS?

Ikke noe problem, årsaken til dette er som oftest at mobilnummeret er feilskrevet i forbindelse med bestillingen. Benytt kollinummeret for å hente pakken. Dette nummeret er oppgitt i din leveringsbekreftelsesmail.

Pakken leveres til din postkasse eller til ditt utvalgte postutleveringssted.

ER PAKKEN DIN SKADET?

Er pakken og/eller innholdet skadet når du henter den, må du melde fra om dette direkte på utleveringsstedet. Personalet på utleveringsstedet hjelper deg med hvordan du skal håndtere dette.

JEG HAR IKKE HENTET PAKKEN MIN – HVA SKJER DA?

For alle pakker som ikke hentes ut innen 14 dager debiterer Fjord Supply kunden en avgift på 150 kr. Avgiften tilsvarer de faktiske kostnadene for returfrakt, ekspedisjonsavgift og håndtering. Betalingsvilkår er 30 dager. Ved for sen betaling tilkommer purregebyr (det beløpet som er tillatt iflg loven er f.t. 65 kr) samt forsinkelsesrente og eventuelle inkassokostnader. Angrer du kjøpet etter at pakken er sendt fra oss må du likevel hente pakken din på utleveringsstedet og eventuelt sende den tilbake til oss med utfylt returseddel. Alternativt kan du ta kontakt med oss og informere om hvorfor du ikke har mulighet til å hente pakken.

PERSONOPPLYSNINGER

Fjord Supply er ansvarlige for behandling av de personopplysningene du overlater til oss som navn, adresse, personnummer, mobil- og telefonnummer samt e-postadresse. Vi kommer til å behandle dine personopplysninger for å kunne administrere dine innkjøp, for markedsføringsformål ved blant annet elektroniske kommunikasjonstjenester, samt for å kunne utvikle våre produkter og tjenester.

I forbindelse med dette, kan dine personopplysninger komme til å gis videre til, og lagres, på Googles servere som er plassert rundt i verden. Dine personopplysninger kan således komme til å håndteres på en server som er plassert i et annet land enn der du bor. Google kan også komme til å overføre dine personopplysninger til en tredje part i det tilfellet det kreves i følge loven, eller når en slik tredjepart behandler informasjonen på oppdrag av Google. Google sammenkobler ikke din IP-adresse med noen andre personopplysninger som Google kan ha lagret om deg.

Opplysninger vi analyserer kan for eksempel være din IP-adresse, siste utførte innkjøp, betalingsmåte og annen informasjon som du har gitt til oss som kunde. Vi kan komme til å spare på dine personopplysninger opp til tre år etter at ditt kundeforhold til oss har opphørt for markedsføringsformål som nevnt over. Vi ser deg som kunde i løpet av den tiden som du avbetaler noen av dine kjøp, eller benytter deg av noen av våre tjenester på vår nettside. Vi ser deg også som kunde i løpet av den tiden som din garantitid løper på produkt(-er) som du har kjøpt av oss.

Gjennom kjøp av produkt(-er) fra vårt sortiment og/eller søknad om kreditt, samtykker du til en slik behandling av dine personopplysninger som angis ovenfor. Du kan helt eller delvis tilbakekalle ditt innleverte samtykke ved skriftlig beskjed til oss på nedenfor angitte adresse.

Det er frivillig å oppgi personopplysninger. Om du ikke vil at dine personopplysninger skal benyttes for direktemarkedsføring, ber vi deg sende en e-post til oss på post@fjordsupply.no eller skrive til Fjord Supply AS, Naustdalsvegen 5, 6800 Førde, og gi oss beskjed om dette. Du har som kunde rett til, etter skriftlig beskjed til oss på ovenfor nevnte adresse, å få informasjon om hvilke personopplysninger vi har registrert om deg, og hvordan disse opplysningene benyttes. Du har også rett til å forlange at vi retter eller tar bort feilaktige opplysninger om deg.

Mer om hvordan vi behandler personopplysninger kan du lese om på denne siden: https://fjordsupply.no/personvern/

AVDRAG

På det beløpet som skal tilbakebetales har Fjord Supply rett til å trekke fra en sum som tilsvarer varens verdireduksjon dersom verdireduksjonen kommer av at du som kunde har håndtert varen i større utstrekning enn hva som er nødvendig for å fastsette dens egenskaper eller funksjon.

HVORDAN GJØR JEG ET BYTTE?

Dersom ordren ikke er sendt, må du ta kontakt med kundeservice så fort som mulig for å endre ordren. Ta kontakt med vår kundeservice dersom du vil ha hjelp med din retur

GARANTIER, REKLAMASJON OG ANGRERETT

Våre produkter går gjennom nøye kvalitetskontroller før de legges inn i nettbutikken.

Det kan en sjelden gang forekomme at et skadet eller feilaktig eksemplar sendes uten at vi har vært oppmerksomme på det og selvsagt har du da rett til å reklamere.

Ved retur i forbindelse med reklamasjon/garani skal retur avklares med oss på forhånd. Dette er på grunn av at ikke alle leverandører krever varen i retur. Når det er en mulighet til å reparere produktet vil dette bli gjort av ansvarlig leverandør. Hvis ikke vil vi erstatte produktet med ny vare av samme type. Skulle varen være utgått vil vi kontakte deg for å bli enige om et alternativt produkt. En vare som skal reklameres på må ikke brukes etter at feil er oppdaget.

Reklamer så fort du oppdager en feil på varen din, da kan vi så fort som mulig rette på dette. Ved reklamasjon, tar du kontakt med kundeservice på post@fjordsupply.no og beskriv tydelig varens feil, da er det lettere for reklamasjonsavdelingen å finne feilen på varen. Da kan du enten velge å motta pengene tilbake, eller få tilsendt en tilsvarende vare.

Når reklamasjonen er godkjent av oss refunderer vi betalingen, eller sender en ny vare. Tilbakebetalingen skjer innen to uker (iflg lov gjelder maks 30 dager). Vi sender også en mail som bekrefter dette.

Om du ønsker å angre på ditt kjøp har du alltid 14 kalenderdager fra varen er mottatt. Det skal være forutsett at varen er i originalstand og kan selges som ny. Dette innebærer at varen skal være uten synlige bruksskader, slitasje eller flekker. Du kan gjerne prøve produktet på innendørs, slik du ville gjort i en alminnelig butikk. Alle originale merkelapper må være intakt og henge på produktet, og originalemballasjen må følge med. Ikke sett tape, frimerker, etiketter eller lignende direkte på originalforpakningen – da blir den skadet og taper seg i verdi.

Angrerettloven gir deg som privatperson rett til å undersøke varen innenfor det som anses som naturlig og nødvendig for å fastslå varens art, egenskap og funksjon. Du kan altså prøve produktet på samme måte som du ville gjort i en alminnelig butikk.

Er produktet brukt (i angrerettsperioden) og dette har ført til en verdireduksjon på varen, vil Fjord Supply AS gjøre et fradrag i kjøpesummen tilsvarende varens objektivt reduserte verdi, før resten av kjøpesummen og frakt til kunden tilbakebetales. Dokumentasjon på uforsvarlig og unødvendig undersøkelse av produktet som medfører verdireduksjon vil bli sendt forbruker pr epost.

Vi ber om at du ikke fjerner merkelapper samt behandler originalemballasjen/salgsforpakning godt (eksempelvis skoeske).

Angrefrist gjelder ikke varer som av helse- eller hygieneårsaker ikke kan selges på nytt (eksempelvis undertøy, badetøy o.l.) eller varer hvor forseglingen er brutt (eksempelvis skjønnhetsprodukter, skopleieprodukter, sokker o.l.) Er du i tvil, ta kontakt med oss først.

Utgifter for frakt eller annen tjeneste vil ikke bli kompensert i forbindelse med bytteretten. Beløpet du har til gode blir utlignet mot verdien av de produktene du ønsker å bytte til i forbindelse med bytteretten. Dersom verdien av produktene du ønsker å bytte til overstiger beløpet du har tilgode, må du betale mellomlegget til Fjord Supply.

Dersom det foreligger en mangel ved varen, må kjøper innen rimelig tid etter at han eller hun oppdaget eller burde ha oppdaget den (senest to mnd etter at varen er mottatt), gi Fjord Supply beskjed (post@fjordsupply.no) om at han eller hun vil påberope seg mangelen (reklamasjon).

Reklamasjon må senest skje to år etter at kjøper overtok varen. Hvis kjøper ikke reklamerer i tide, tapes retten til å gjøre mangelen gjeldende. Dette gjelder ikke dersom Fjord Supply, eller eventuelle underleverandører har opptrådt grovt uaktsomt eller for øvrig i strid med redelighet og god tro. Retten til å gjøre mangelen gjeldende kan også tapes etter foreldelseslovens regler om foreldelse.

KAN JEG RETURNERE MIN VARE OG FÅ PENGENE TILBAKE ELLER BYTTE TIL ET ANNET PRODUKT?

Selvsagt!
Hos oss har du alltid muligheten til å bestille varen din og prøve den i fred og ro. Er du ikke fornøyd har du alltid 14 dagers returrett.

Du har alltid 14 dagers returrett fra du bestilte varen. Selvsagt forutsatt at varen ikke er brukt og returneres til oss i originalstand. Returseddel sendes per e-post ved henvendelse. Kjøper dekker selv kostnad for retur.

Lever returen ditt nærmeste Post i butikk hentested og ta kvitteringen ved innlevering. Når vi har fått din retur bekrefter vi det ved å sende en mail til deg.

Kontakt kundeservice på E-post: post@fjordsupply.no – På hverdager får du normalt svar innen 24 timer.

Alle varer som sendes tilbake må være ordentlig pakket i pose eller kartong.

Du som kunde har alltid rett til å sende oss en melding innen 7 dager fra du mottok bestillingen din om at du ikke har mulighet til å returnere varene innen de 14 dagene returrett gjelder.

Returer som blir sendt ved postoppkrav vil ikke bli hentet.

Ved tvister som vi ikke lykkes å løse, anbefaler vi at du henvender deg til Forbrukerombudet, www.forbrukerombudet.no eller Sandakerveien 138, 0484 Oslo, tlf. 23 40 06 00. Vi følger alltid deres anbefalinger. Du kan også benytte deg av en online tvisteløsning for klagesaker som finnes tilgjengelig på EU-kommisjonens nettsted: http://ec.europa.eu/odr. For informasjon om hvilke rettigheter du som har som konsument, anbefaler vi deg å besøke Forbrukerombudets nettside www.forbrukerombudet.no/ehandel

PERSONOPPLYSNINGER

Fjord Supply AS behandler personopplysninger i overensstemmelse med gjeldende lovverk, inkludert EUs personvernforordning.

BEHANDLINGSANSVARLIG

Fjord Supply AS, org. nr 916 751 974, med adresse Naustdalsvegen 5, 6800 Førde (”Fjord Supply”) er ansvarlig for behandlingen av dine personopplysninger.

Fjord Supply har utnevnt Daniel Dalen Hjelmeland til databeskyttelsesombud. Databeskyttelsesombudet har bl.a. som oppgave å overvåke at Fjord Supplys behandling av personopplysninger skjer i samsvar med gjeldende lovgivning. Databeskyttelsesombudets kontaktopplysninger er post@fjordsupply.no

PERSONOPPLYSNINGER SOM BEHANDLES

De opplysningene som behandles er personopplysninger du har gitt til oss.

Personopplysninger som du gir til oss

Når du gjennomfører et kjøp hos Fjord Supply gir du personopplysninger til oss. Det samme gjelder når du registrerer deg for vårt nyhetsbrev, kundekonto, benytter deg av våre tjenester på vår nettside og sosiale medier eller benytter deg av din eventuelle garanti, angrerett eller reklamasjon. Personopplysningene du gir til oss, og som vi behandler, kan f.eks. være ditt navn, adresse, personnummer, mobil- og telefonnummer samt e-postadresse.

Personopplysninger som vi har samlet inn fra deg

Når du gjennomfører et kjøp hos Fjord Supply vil vi behandle opplysninger om kjøpet og din kjøpshistorikk. Når du benytter deg av vår nettside, din kundekonto eller våre sosiale medier vil vi også behandle personopplysninger som informasjon om din IP-adresse, operativsystem og hvilke varer du har besøkt eller lagt i handlekurven.

FORMÅL MED BEHANDLINGEN OG JURIDISK GRUNNLAG

Vår avtale og administrasjon av ditt kjøp

Fjord Supply vil behandle ditt navn, adresse, personnummer, mobil- og telefonnummer og din e-postadresse, opplysninger om dine kjøp samt opplysninger med tanke på ditt bruk av våre sosiale medier med formålet å kunne administrere vårt kundeforhold til deg, inkludert dine kjøp og din kundekonto. Fjord Supply behandler ditt personnummer i de tilfellene du velger å bruke det for å hente adressen din. Det juridiske grunnlaget for Fjord Supplys behandling av dine personopplysninger er at det er nødvendig for å oppfylle en avtale, eller for å iverksette tiltak før en slik avtale inngås. Med unntak av ditt personnummer vil Fjord Supply også behandle ovennevnte personopplysninger i den hensikt å kunne behandle ditt eventuelle krav om bruk av angrerett, garanti, reklamasjon eller forsikring. Det juridiske grunnlaget for Fjord Supplys behandling i denne delen er at det er nødvendig for å kunne oppfylle avtalen med deg. Personopplysningsbehandling i forhold til angrerett og reklamasjon skjer også med bakgrunn i det juridiske grunnlaget for å oppfylle rettslige forpliktelser som påhviler Fjord Supply.

Dersom du ikke oppgir ovennevnte personopplysninger har Fjord Supply ikke mulighet for å levere produkter eller oppfylle våre forpliktelser ovenfor deg.

Markedsføring av våre varer

Har du gitt ditt samtykke til å motta markedsføring, som f.eks. nyhetsbrev eller kampanjetilbud om våre produkter via e-post, SMS eller post, vil Fjord Supply også behandle ditt navn, mobil- og telefonnummer, e-postadresse og din kjøpshistorikk for markedsføringsformål. Det juridiske grunnlaget for Fjord Supplys behandling av dine personopplysninger er ditt samtykke som vi enten får i forbindelse med at du registrerer deg som bruker hos Fjord Supply, eller i forbindelse med ditt kjøp av produkt (-er) fra vårt sortiment. Du gir ditt samtykke ved at du aktivt krysser av i en eller flere avkrysningsruter på nettsiden vår. På samme måte som når du gir ditt samtykke, kan du tilbakekalle dette ved at du krysser ut avkrysningsrutene du tidligere krysset av for på nettsiden vår.

Statistikk

Fjord Supply behandler ditt kundenummer og andre referansenummer i den hensikt å kunne lage statistikker og for å vise deg innhold i vår nettbutikk som er tilpasset deg og din kundegruppe. Det juridiske grunnlaget for Fjord Supplys behandling av dine personopplysninger er at det er nødvendig for formål relatert til Fjord Supplys berettigede interesse. Behandlingen baserer seg på en balansering av interesser og innebærer, på samme måte som over, situasjoner der Fjord Supply vil, eller må, gjøre noe som i hovedsak er til vår egen fordel, forutsatt at dette ikke skader dine interesser eller grunnleggende rettigheter og friheter.

Regnskap

Fjord Supply behandler opplysninger om den transaksjonen som har skjedd mellom deg og Fjord Supply for regnskapsmessige formål. Fjord Supply vil av den årsak behandle informasjon om kjøpet, ditt navn, adresse, mobil- og telefonnummer og din e-postadresse. Det juridiske grunnlaget for Fjord Supplys behandling av dine personopplysninger er at det er nødvendig for å oppfylle en rettslig forpliktelse på påhviler Fjord Supply.

Automatisert beslutningsprosess/profilering

Det finnes for tiden ingen automatiserte beslutningsprosesser eller profileringer som kan påvirke deg juridisk eller på annen måte i vesentlig grad. For å kunne utvikle våre produkter og tjenester, forbedre vår markedsføring, kunnskap om våre kunder samt våre tilbud til deg, kan vi på en automatisk måte samle inn og analysere opplysninger fra deg. Slike opplysninger er din IP-adresse, kjøpshistorikk, betalingsmåte og kontosaldo, dersom du har kjøpt varen din på kreditt, samt din aktivitet på våre sider, på sosiale medier samt i vår nettbutikk (såk. profilering). Vi gir deg tilbud i vår nettbutikk som vi tror du vil oppfatte som relevante, basert på resultatet av analysen av din brukeradferd. Det juridiske grunnlaget for Fjord Supplys behandling i denne delen er vår berettigede interesse for å kunne utvikle vår forretningsvirksomhet og å, i best mulig utstrekning og for ikke å forstyrre deg unødvendig, kunne tilby deg produkter som matcher dine ønsker og ditt behov.

BEHANDLING AV TREDJEPART OG OVERFØRING AV PERSONOPPLYSNINGER

Dine personopplysninger kan også gis til tjenesteleverandører som behandler personopplysninger for vår regning, såk. personopplysningsfullmektige. Dine personopplysninger kan også behandles av våre samarbeidspartnere. Vi har avtale med våre personopplysningsfullmektige som sikrer at de behandler dine personopplysninger i henhold til denne personopplysningspolicyen og våre instruksjoner. En tredjepart som vi gir dine personopplysninger til er for eksempel speditører i forbindelse med levering av varer.

Fjord Supply kan gi dine personopplysninger til myndigheter som krever at Fjord Supply gir ut slike personopplysninger.

Fjord Supply kan også dele dine personopplysninger for å tillate en fusjon, et oppkjøp eller salg av alle eller deler av Fjord Supplys aktiva.

Fjord Supply og Fjord Supplys samarbeidspartnere behandler som hovedregel dine personopplysninger kun innen EU og EØS. Skulle personopplysninger bli behandlet utenfor EU og EØS, vil Fjord Supply iverksette tiltak for å sørge for at dine personopplysninger fortsetter å være beskyttet, og også iverksette de tiltakene som kreves for å overføre personopplysninger til land utenfor EU og EØS på lovlig vis.

Som et ledd i vår markedsføring analyserer vi opplysninger, blant annet personopplysninger, rundt dine innkjøp og din aktivitet på våre sider, på sosiale medier og i vår nettbutikk. Vi vil for eksempel behandle dine personopplysninger for at vi ved hjelp av Google Analytics skal kunne tilpasse de annonsene og tilbudene som du ser ut fra informasjon om din tidligere surfing, samt for å kunne utvikle våre produkter og tjenester. Dette gjør det mulig for oss å tilpasse innholdet i vår nettbutikk slik at det passer akkurat dine behov, samt forbedre vårt tilbud til deg. Prosessen er anonymisert og kan ikke brukes for å identifisere deg (for informasjon om de informasjonskapsler vi benytter oss av se følgende link, informasjonskapsler).] Videre kan vi komme til å bruke dine personopplysninger for å evaluere din bruk av vår nettbutikk for tjenester i forbindelse med nettstedsaktiviteter og internettbruk. Opplysninger som vi analyserer kan for eksempel være din IP-adresse, kjøpshistorikk, betalingsmåte og kontosaldo dersom du har kreditt hos oss, og annen informasjon som du har gitt til oss som kunde. For informasjon om hvordan Google Inc. bruker opplysninger, se følgende link: https://www.google.com/intl//policies/privacy/partners/.

TIDSPERIODE FOR BEHANDLING OG LAGRING

Vi behandler kun personopplysninger så lenge det er behov for å bevare dem for å oppfylle formålene som informasjonen ble gitt eller samlet inn for. Samme personopplysning kan lagres på flere forskjellige steder for ulike formål. Det kan innebære at en opplysning som er fjernet fra et system fordi den ikke lenger er nødvendig for formålet, kan forbli i et annet system der den er lagret etter avtale, eller for annet formål der personopplysningen fortsatt er nødvendig.

Personopplysninger som Fjord Supply behandler med hensikt å administrere kundeforhold, inkludert dine kjøp og din brukerkonto, eller for å oppfylle våre juridiske forpliktelser eller avtaler, f.eks. imøtese garanti-, reklamasjons- eller forsikringsforpliktelser med deg, behandles i den tiden det er nødvendig for at Fjord Supply skal kunne administrere kundeforholdet og oppfylle sin avtale eller juridiske forpliktelser overfor deg.

Har du gitt samtykke til å få direktemarkedsføring og nyhetsbrev fra Fjord Supply, vil vi lagre ditt navn, mobil- og telefonnummer, din e-postadresse og din kjøpshistorikk til du har avregistrert deg, tilbakekaller ditt gitte samtykke, eller ber oss slutte å kontakte deg. I forbindelse med dette vil Fjord Supply, i den grad Fjord Supply behandler personopplysninger relatert til profilering, fjerne de personopplysningene som har en forbindelse med direktemarkedsføringen.

Personopplysninger som Fjord Supply behandler for regnskapsmessige formål bevares i 10 år i samsvar med gjeldende regnskapslovgivning.

Personopplysninger som Fjord Supply behandler for statistiske formål vil ikke lenger være mulig å koble til deg som individ etter at aktuelt regnskapsmateriale er fjernet.

Dine personopplysninger kan bli lagret lenger enn angitt over dersom det kreves for å overholde juridiske krav, forskrifter eller myndighetsvedtak.

DINE RETTIGHETER

Du har rett til, uten kostnad, å skriftlig kreve å få informasjon om hvilke personopplysninger vi har registrert om deg. Du kan også når som helst kreve rettelser av feilaktige opplysninger. Du har også rett til å be oss fjerne eller begrense de personopplysningene vi har om deg, og at vi gir deg en kopi av disse opplysningene (såk. dataportabilitet).

Hvis du ikke har grunnlag for din forespørsel eller forespørselen din er urimelig, for eksempel hvis du ofte ber om utdrag eller sletting med korte intervaller, kan vi enten nekte å imøtekomme forespørselen din eller ta betalt for de administrative kostnadene forespørselen din medfører. Forespørselen sender du til oss via våre kontaktopplysninger nedenfor.

Rett til innvendinger

Du kan når som helst ha innvendinger mot at dine personopplysninger behandles for direktemarkedsføring og/eller profilering. Vil du ikke at vi behandler dine personopplysninger for dette/disse formål, ber vi deg sende e-post til oss på post@fjordsupply.no eller skrive til Fjord Supply AS, Naustdalsvegen 5, 6800 Førde, og meddele oss dette. Vi vil da slutte med behandling av dine personopplysninger for dette/disse formål, og fjerne opplysningene forutsatt at vi ikke må fortsette å behandle dem for andre formål i henhold til denne personopplysningspolicyen.

Rett til å tilbakekalle ditt samtykke

Du kan når som helst, helt eller delvis, tilbakekalle ditt samtykke om behandling av personopplysninger ved at du, i vår nettbutikk, krysser ut avkrysningsruter du tidligere har krysset av for, eller kontakter oss via våre kontaktopplysninger over. Dersom du tilbakekaller ditt samtykke, ber vi deg notere at dette ikke påvirker lovligheten av den behandlingen som tidligere har skjedd på grunn av samtykket før dette tilbakekalles. Fjord Supply kan også, under visse omstendigheter, ha et annet juridisk grunnlag for behandlingen av dine personopplysning der vi kan ha rett til å fortsette behandlingen.

Rett til å klage

Er du misfornøyd med hvordan vi har behandlet dine personopplysninger kan du også kontakte oss via våre kontaktopplysninger over. Du har også rett til å sende inn klage når det gjelder vår personopplysningsbehandling til:

Datatilsynet

Postboks 458 Sentrum

0105 Oslo

postkasse@datatilsynet.no

Ved tvister vi ikke lykkes å løse, som gjelder annet enn behandling av dine personopplysninger, kan du også benytte den nettbaserte klageportalen som er tilgjengelig på EU-kommisjonens nettsted: http://ec.europa.eu/odr.